.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکسی منتشر نشده از ژنرال های کوهنورد
تصویری که پیش رو دارید، جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در حال و هوای کوه نوردی ثبت کرده است. در کانون تصویر، فرمانده ی فعل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» حضور دارد. سومین نفر از سمت راست هم، پدر صنایع موشکی ایران دیده می شود.
عکسی منتشر نشده از ژنرال های کوهنورد

مشرق: تصویری که پیش رو دارید، جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در حال و هوای کوه نوردی ثبت کرده است. در کانون تصویر، «محمدعلی جعفری» یا همان «آقا عزیز»، فرمانده ی فعل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» حضور دارد. سومین نفر از سمت راست هم، شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر صنایع موشکی ایران دیده می شود.

سردار «محمدعلی جعفری» در تیرماه 1335 در روستای "نجف آباد" از توابع شهر دارالمومنین "یزد" متولد شد. این روستا، با توسعه شهر یزد، امروز با نام "حمیدیا" ، یکی از محلات این شهر است. او در سال 1355 در رشته مهندسی معماری دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا، با رتبه سوم پذیرفته شد. وی فعالیت های نظامی خود را، از نخستین روزهای دفاع مقدس، در سپاه سوسنگرد، با مسئولیت یگانِ آتشبار آغاز کرد و امروز با درجه سرلشکری، قبضه ی برنده ترین شمشیر جهان اسلام را در دست دارد.

«حاج حسن طهرانی مقدم» به تاریخ 6 آبان 1338 در تهران متولد شد و پس از 30 سال مجاهدت نظامی و علمی که صنایع موشکی ایران را به قله های رفیع خود رساند، در مورخه ی 21 آبان 1390 طی انفجاری در پادگان «بیدگنه» شهرستان «ملارد» بال در بال ملائک گشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1392
چیه. تاریخ ولادتها رو کنار هم می چینید.... دنبال شهادت آقا عزیز هستید؟....
اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.987 seconds.